Coola saker.

Hej hej!
Host!
Usch jag mår inte bra men jag känner att jag fick kämpa med ett inlägg här.

Jag hittade lite coola saker på nätet.




Gigantiska gelébjörnar!! På pinne. Lika stora som en vuxenhand.
Nej tack du! Men tänk, att det fasktiskt finns så stora.
Jag menar, jämför dom här med en såndär liten som vi brukar hitta i kiosker.



Nu tänker ni säkert:
-Varför lägga upp en bild på tandpetare?
Jo! För att det inte änns är tandpetare.
Eller jo...Fast då måste det nog vara de mest onyttiga tandpetare som finns.
Det är nämligen godis!!




Om du en dag, ska spela golf.
Och det regnar. Så måste du ha med dig ett paraply och en golfklubba!
Jobbigt att gå runt och bära på?
Intesant?
Så här har vi lösningen!
Paraply och golfklubba i ett!



Nu kommer det en liten gullig inrednings sak.
Ett ställ för ketchup,senap m.m.




Och sist men inte minst!
Världens gulligaste USB-minne.









Kommentarer
Postat av: Nina♥

Skärpning ! När du är frisk så uppdaterar du inget på bloggen men när du är sjuk, då funkar det?! Du borde kunna gå till skolan -.-

2010-02-09 @ 15:44:18
URL: http://photobyninaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0