I (L) Nerds

Hej hej!!

Igår så var jag och Hanna på allum och shoppade lite accessoarer.
Jag köpte ett par nördglas ögon, som verkar vara inne och så är dom söta.
Jag köpte mitt par på Glitter.




Fotograf: Hanna// Modell: Jag
Obs! Bilden är lite suddig för jag använde min mobil att fota med.

Här kommer gårdagens outfit som är otroligt redigerad.
Jag tänkte att det skulle se ut som en målning.




Fotograf: Hanna// Modell: Jag

(Allt syns inte på bild)
Nerd glasögon-Glitter
Regnbågig T-shirt-buycoolshirts.com
Regnbågigt nitbälte-hiphopbutiken.se
Regnbågiga nitarmband-hiphobutiken.se & kawaiidesign
Ros ring: Gina tricot
Lack leggins: Gina tricot



Puss puss





Kommentarer
Postat av: eylid

heeej, adda mig på bdb eylid :)

2010-02-17 @ 11:46:38
Postat av: sannie

Nice glasögon ❤

2010-02-17 @ 11:49:18
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0