Beställa saker och en laptop...


De sakerna som jag beställde har kommit!
Jag blev så glad att jag nästan sprack!
T-shirten ville jag ha som en tunika så jag beställde storlek large.
Armbandet och bältet är mina snyggaste accessoarer just nu.
På franska lektionen idag fick jag höra en jätte rolig nyhet!
Alla elever på skolan ska på en egen laptop!
Jag blev så himla glad. För på b-språk lektionerna händer inte så värst mycket.
Idag var jag med min kompis Hanna efter skolan.
Vi gick till ett mysigt café som heter sunes bageri.
Det var så kallt ute så det var skönt att komma in i värmen.
Efter det så gick vi hem till Hanna.
Annat än det så sa vår SO-lärare att några åt gången fick prata om en nyhet varje vecka eller vad det nu var.
Jag älskar att titta på nyheterna så jag blev glad.
Min jacka gick sönder på bilden idag. :(
En stor reva i ärmen. Och så har jag massor av små hål här och var i jackan som är ganska så svåra att fixa, för det är så tunt material.
Så på lördag blir det ett sökande efter en ny jacka.
Vi får skynda oss. För nu börjar vårens varor redan att fara in i de stora affärerna.
Tänkte köpa en dunjacka. För jag fryser i den jag har nu.

Kanske något man kan leta efter?:





Kommentarer
Postat av: Sara

maja om Säljes: Samsung i7110 ny & förpackning. Nypris 4399kr:

fin fin mobil! ska fråga mamsen :)



Hejsan.

Javisst. Maila sen om du vill köpa eller frågor.

MVH

2010-01-12 @ 22:16:07
URL: http://shetihanasakam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0