Hej hej bloggen!

Jag är sjuk och har troligen halsfluss men ingen feber.
Men jätteont i halsen. Jag kan nästan inte svälja.
Allt jag kan göra idag är att skriva lite om Corfu och varifrån jag fick min sminkritual insperation ifrån.

Grekland.
I Grekland finns en ö som heter Corfu med vackra miljöer.
Dit ska jag åka om några månader. Vi ska bo på ett lägenhets hotell med pool.
Och nära till stranden. Jag tänker bli väldigt brun också.
Kanske...såhär?



Här bjuder jag på en bild från google på Corfu..




Hej!
Mina kompisar utanför skolan brukar fråga hur jag sminkar mig..?
Var jag får min insperation från?
Nåväl.. Det får jag från den här tjejen..."trumvirvel"

Foki!



Hennes blogg adress för er som inte vet: www.fokis.se

Jag tycker att hon sminkade sig på ett mycket sött sätt.

Jag fick insperation till att börja använda eyeliner är ett ex.
Men jag får min insperation från andra personer också.
Mina kompisar och artister i Japan...Som Tsuji Nozomi

Majja<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0