En kall men god morgon.

Godmorgon alla invånare i sverige. I GBG är det kallt kallt kallt! Jag vaknade upp imorse av att min lillebror gick runt i lägenheten och sjöng:
-Peanut butter jelly time, oohweeo oohweeo! Om och om igen!!
Det hördes i hela lägnheten ( tunna väggar).
Men annars så har jag haft en god frukost med liite solsken.
Jag älskar verkligen mina nya örhängen från JC och dom som jag fick av min storebrorsa.
Idag ska jag städa! Usch! Säger jag bara. Mitt rum är det stökigaste i hela världen.
Några tips på hur man kan göra städningen roligare? Hmm..Har någom något bra tips på bra mascaran? Isåfall kommentera
I
I
I
V

Idag skulle jag ringa en kompis men vet inte om det blir något.
Jag ska låta mitt hår växa en bit under axlarna. Men bara några centimetrar.

Puss och kram skummbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0