Hej igen!

Hej kära läsare!
Idag har jag vart hos min kompis Hanna lite grann.
Under veckan som jag vart borta från bloggen så har jag pluggat och gjort massor av läxor.
Men nu kommer jag troligen att kunna skriva oftare, alltså ungefär varje dag.
Jag fick tips av min kompis nina att jag kunde ha hiss eller diss bilder.
Ja, alltså hiss är bra och diss är dåligt. Jag har börjat tänka lite på julen nu, och jag ska kanske åka
till allum och julshoppa lite med min kompis Hanna. Då tänkte jag kolla på lite julklappar.
Och någon klänning som jag kan ha på julavslutningen. Jag har checkat in er ursnygg klänning och ett par lack leggins från gina tricot! Ursnyggt!


Bild:  lackleggins 150 kr              klänning 249 kr
www.ginatricot.com

Kommentarer
Postat av: NINA- FOTON, VARDAG M.M.

Najjs :) Kolla in min nya design :D

2009-12-01 @ 16:38:12
URL: http://nninahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför köpte du den inte

2010-01-28 @ 15:43:41
Postat av: maja<3 Mitt japanska liv

den fanns inte? och föressten...vem är du?????

2010-01-28 @ 15:53:34
URL: http://rainbowgirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0