Super söt mjukisdress och supersnygga silver leggins från stropp.se

Super söt mjukisdress och supersnygga silver leggins från stropp.se!!!!!!!!!

Det jag hittade när jag sökte lite på nätet efter silver leggins var en skitbra hemsida som heter www.stropp.se!
Jag hittade inte bara dessa super snygga leggins:

Utan också en supersöt mjukisdress som jag skulle kunna tänka mig att ha på min kompis land på vintern! Hon har dass och en mysig liten stuga så som det ska vara på landet. :D

Mjukisdressen:




Hanna e. som är en annan kompis till mig, har en stuga ute på landet.Verkligen jättemysigt!
Dom har en vedspis som värmer upp hela stugan så man kan laga mat och ha det så himla mysigt!
Naturen där runt omkring är fantastisk, det finns en fors där vattnet är så rent att man faktiskt kan dricka det. Dit brukar vi gå dit ibland. Och på sommrarna kan det va jäääättevarmt! Och så odlar dom jordgubbar som är jättegoda! Och redan på morgonen kl.9.00 var det stekhett ute senast jag var där. Om man åker med bilen en kvart så kommer du till en otroligt fin badplats. Och sedan på kvällen kan du gå genom skogen och sedan får du klättra lite uppför ett berg. Och när du väl är uppe ser du ut över hela området. två kor som går i hagen och äter gräs, och en underbar solnedgång...


Bild tagen av mig i höstas när jag var där.


Kommentarer
Postat av: NINA FOTO VARDAG M.M.

Förlåt för det då. Jag trodde vi va vänner ? -.- Jag sa ju att jag kanske hade glömt något !!

2009-12-15 @ 15:49:17
URL: http://nninahs.blogg.se/
Postat av: NINA FOTO VARDAG M.M.

Nej men du verkade sur på mig !

2009-12-17 @ 21:04:24
URL: http://nninahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0