Frisk och kry efter dagens vila + något extra.

Hej hej!!

Förlåt!
Jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen.
:S

Jag var sjuk imorse så jag stannade hemma..ähum..jag spydde upp min frukost.
Iallafall så är jag frisk och kry nu så jag bjuder på dagens outfit.




Fotograf: Min lillebror// Redigering: Jag 

Dagens frisyr: Koreanska lockar..syns inte på bilden.
Hoodie:Bikbok-299 kr
Jeans med läderlappar:Bikbok-699 kr
Nitarmband:Hiphopbutiken.se-35 kr och Kawaiidesign-(okänt pris)
Ros ring: Gina tricot (pris kommer jag inte ihåg)




Morsning!!!





Kommentarer
Postat av: len

oh, jag gillar ditt hår på den bilden :)))<3

2010-02-13 @ 14:15:58
Postat av: sannie

allt väl med dig idag? :)

2010-02-13 @ 16:55:47
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0