Lös/luft? maskor och en glad start på slöjden.

Hej hej!
Jag var i skolan idag med mina nya beställda saker.
Och ingen gav mig kritik om vad jag hade på mig!
Helt underbart! Nu så kan jag ha det hur ofta jag vill.
Var lite blyg innan. Men nu är det över.
På sy-slöjden idag så lärde jag mig att göra luft maskor, tror jag det heter.
Jätteroligt! Vi ska lära oss att virka. Man kan virka pulsvärmare i olika färger.
Jag ska göra färgglada benvärmare. Jag blev glad! Och läraren tyckte att jag hade en fin t-shirt.

Jag fick två stycken stickade koftor. Iallafall garn.
En som var biege med stora knappar och lång, och en mörkblå tröja med en stor polokrage.
Ni vet en sån där som hänger.


majja<3

Kommentarer
Postat av: Nina♥

svar



Kent♥ Hurså ?

2010-01-14 @ 18:32:10
URL: http://nninahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0