Dålig upptadering....

Hej hej!!

Jag har känt att jag inte orkat med bloggen speciellt mycket på sista tiden.
Jag har haft mycket att ta igen i skolan.
Iallafall så har helgen varit hyfsad.
På lördagen så ringde min kompis mig och frågade om vi skulle åka till nordstan.
Och det ville jag ju såklart! ^^
Mamma var också i nordstan. Så hon mötte jag när hon var på väg hem.
Hon hade köpt ett par ursnygga jeansleggins och en fin fin lång t-shirt.
Visar imorgon

Jag och min kompis köpte två likadana armband.
Så det fick bli kompisarmband.
Det visar jag också imorgon :)

Sen efter att vi varit i nordstan frågade jag om min kompis kunde sova över hos mig.
Och det gick :D
Vi åt en jättegod middag och sen så fixade vi oss lite och hyrde en film (en thriller) :S
Jag hatar skräckisar!!
Jag är mer av en komdi människa.
Men den här var faktiskt bra :)
Den heter "The Uninvited" .
The Uninvited=Den Oinbjudna.

Jag och min kompis spelade in ett roligt film klipp som ni ska få se idag om jag hinner eller imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0