Ostkaka kanske?

Hej hej!
Jag har tagit bilder med min kamera men kan inte ladda upp dom..
Vi hade iallafall jätte roligt i går.
Vi åt ungstekt filè med kantarellsås,potatis o sallad.
Sedan fick min min pappas färstmös gluten-fria kladdkaka med grädde!
Mums!!
Pappa fick en jättefin present korg med choklad,mandariner och mckinley strumpor strl:40-45 tror jag.
Och så fick han en digitalram.
Så..Just nu så sitter jag och tittar på foton som åker förbi på digitalramen.
Vi var ganska så många i pappas lilla,lilla tvåa.
9 personer! Men det fixade sig.
När min pappas fästmös dotter hade gått så spelade vi ett frågespel.
Damerna mot gentlemännen(haha!)

Vi avslutade dagen med en av mina fasters mycket kreativa historier.

Dagens låt:
Min pappas fästm...dotter la till några jättebra låtar på min playlist.
Här är en av dom:



Min faster Maria önskar att båda familjerna,någon gång... Kan åka till Thiland tillsammans.
Det tycker jag var en härlig önskan!
Jag kommer lägga upp gårdagens bilder lite senare.

Idag så köpte jag och min kusin hårspraypå konsum, sen så åkte alla in till stan.
Vi skulle titta på en utställning om religonen vodou.
Det var sista utställnings-dagen. Så inträdet var gratis.

Jag hittade världens gulligaste vododocka.
Passade mig precis.
(shopping o sånt)
Nu ska vi strax käka lunch och jag ska göra en egen vododocka.

Puss o hej! Leverpastej!

Majja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0