Ruddalen...Kallt :s

Hej hej!

Idag så ska jag åka till ruddalen -.-
Jag kan INTE åka skridskor.
Eller jo..
Men först så måste jag vingla runt,runt,runt.
Jag kommer få skit ont efter ett tag.
I promise.
Dagens outfit kommer efter jag har varit på ruddalen och hos en kompis en stund.
Jag kommer ta med mig min kamera så att jag kan fota lite på ruddalen.
Det finns bl.a ett cafè där så jag kommer nog fika lite.
Det kommer bli skitkallt så jag få ta mig mig överdragsbyxor och typ ett par raggsockar.
Åhh grymma värld.
Idag har jag världens längsta sovmorgon.
Vi börjar 10:30. Eftersom både våran mattelärare och musiklärare är upptagna.
Så vi får håltimma.

Aja, Ha det kanon!

Majja♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du va ju inte ens på ruddalen????!!!!-.-

2010-01-28 @ 15:49:30
Postat av: maja<3 Mitt japanska liv

men jag blev sjuk

2010-01-28 @ 15:51:16
URL: http://rainbowgirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0